Leer Gitaar Spelen in 22 Lessen Review 2019

Leer-gitaar-spelen-in-22-lessen

Wordt jij de nieuwe Ed Sheeran? Of toch liever de nieuwe Jimi Hendrix? Of ben je opzoek naar een nieuwe hobby of is het iets wat je van je bucketlist wilt strepen? Wat het ook mag zijn, gitaar spelen is hartstikke leuk! Maar misschien niet voor iedereen even gemakkelijk. Wij zelf zijn echt niet muzikaal aangelegd en toch lijkt het ons hartstikke tof om gitaar te leren spelen. Maar jij en ik kunnen het leren dankzij ‘Leer gitaar spelen in 22 lessen’!

Muziek is een prachtige manier om jezelf te uiten en je creativiteit de vrije loop te laten gaan. Maar helaas is het niet even makkelijk voor iedereen en hebben veel van ons (wij zeker ook!) hulp en lessen nodig om het een beetje onder de knie te krijgen. Niets mis mee ook, leren is minstens net zo leuk als het spelen zelf, het geeft je een gevoel van voldoening en tevredenheid.

Jij hoeft geen jaren ervaring te hebben om goed te kunnen spelen! De meeste vooruitgang boekje namelijk in de eerste 20 uur dat je ergens (serieus) mee bezig bent. En je hoeft ook helemaal geen noten te kunnen lezen om gitaar te kunnen spelen! Iedereen kan gitaar spelen, jij dus ook! Go for it!

Wie is Koen Snoek?

Koen is een trotse Volendammer met muziek in zijn bloed. Hij speelt zelf al jaren gitaar, al van jongs af aan, en heeft bij verschillende leraren les gehad. Daarnaast geeft hij ook al heel lang lessen en heeft dus ook de cursus ‘Leer gitaar spelen in 22 lessen’ opgericht.

Koen-Snoek

Behalve gitaarspelen is Koen ook druk met zijn website, hier is hij druk met blogs en het maken van nieuwe content. Op de verkooppagina van ‘Leer gitaar spelen in 22 lessen’ zul je zo 123 geen contactinformatie vinden. Als je echter naar de website gaat dan kun je helemaal naar beneden scrollen en vind je alle informatie die je nodig zal hebben om in contact met hem te komen. Je vindt een e-mail adres en zelfs een 06-nummer!

De website

Op de website staan vooral veel persoonlijke ervaringen van Koen en geen praatjes om de cursus maar helemaal de hemel in de prijzen. Wij vinden dit een verademing om te lezen en zijn hier ook erg blij mee. Bij de ‘Veelgestelde vragen’ geeft hij ook heel eerlijk antwoord.

Als iemand twijfelt of hij/zij online les moet nemen of 1 op 1 les moet nemen dan wordt als antwoord gegeven; ‘Je moet doen wat het beste bij jou past’. Er wordt dus niet gepusht om Koen zijn cursus te volgen. Ook staat er de vraag: ‘Is er een succes garantie?’. Wederom wordt hier heel eerlijk antwoord op gegeven.

Waar wij echter naar op zoek zijn is het KvK van Koens bedrijf. Op de website konden we deze helaas niet terugvinden maar daar laten wij het niet bij! Wij zijn naar de KvK gesurft en zijn op zoek gegaan en gelukkig hebben we daar alles gevonden wat we nodig hebben! Hij is eigenaar van het bedrijf wat (wij een leuke simpele en leuke naam vinden) Gitaarles van Koen heet, compleet met KvK nummer. Wij zijn tevreden!

De 3JS

Zoals hierboven al staat heeft Koen niet zomaar les gehad van iemand. Nee hij heeft les gehad van Jaap de Witte en Jan Kwakman, de gitaristen van De 3JS! Dankzij deze lessen heeft hij enorme stappen gemaakt en is hij echt next level gegaan! Alles wat hij hier geleerd heeft, heeft hij ook verwerkt in de cursus ‘Leer gitaar spelen in 22 stappen’ en zo zul jij dus geen verkeerde technieken aanleren! Jij leert meteen goed spelen, geen onnodige tijd verspillen aan technieken die je niet moet gebruiken

Is Koen Snoek betrouwbaar?

Na wat zoekwerk zijn wij overtuigd dat Koen, zijn business en de cursus 100% legit zijn. Koen is ook te vinden bij live optredens of rond een kampvuur, hij is altijd gezellig muziek aan het maken.

Wat biedt Koen aan?

Misschien herken je het zelf wel, je begint ergens aan maar je snapt het niet helemaal of het wil niet echt lukken dus je stopt weer. Ik (Suze) ben dit probleem al meerdere malen tegengekomen bij gitaar spelen alleen. Ik heb me al twee keer eerder gewaagd aan gitaar spelen maar het lukte me maar niet. Koen en zijn cursus ‘Leer gitaar spelen in 22 lessen’ biedt jou echter de juiste start aan om gitaar te leren spelen.

Door die (super belangrijke) juiste start krijg jij ook het vertrouwen dat jij het echt kan! Een moeizame start is gigantisch de-motiverend en is de grootste reden waarom iedereen er mee stopt. Met ‘Leer gitaar spelen in 22 lessen’ kan jij er echt voor gaan.

Met de cursus ‘Leer gitaar spelen in 22 lessen’ leer jij de geheimen om goed gitaar akkoorden over te pakken, je leert de theorie en technieken van gitaar spelen door bekende liedjes mee te doen. Jij wordt klaargestoomd om te rocken en lekker gitaar te kunnen spelen!

Een voorproefje

Hieronder vindt jij een voorproefje van wat je te wachten staat als je gaat beginnen met de cursus ‘Leer gitaar spelen in 22 lessen’.

Heb jij er ook al zo veel zin in?!

Wat krijg je werkelijk bij Leer gitaar spelen in 22 lessen?

Wanneer jij de cursus ‘Leer gitaar spelen in 22 lessen’ aanschaft dan krijg jij toegang tot Professionele HD video opnames. Dit zijn de lessen die je iedere weer toegestuurd krijgt. Hierin legt Koen je uit hoe je, bijvoorbeeld, de snaren vervangt van je gitaar. Zo leer jij les voor les de technieken die nodig zijn om lekker gitaar te kunnen spelen, geen haast en alles in je eigen tempo.

Iedere week krijg jij de video’s opgestuurd maar als je nog niet toe bent aan een nieuwe les dan kun je oefenen totdat je de vorige les onder de knie hebt. Iedere les krijg je tablatuur als bijlage zodat je zelf kunt spelen, ook leer je een boel technieken en akkoorden.  Denk hierbij aan Majeur en Mineur akkoorden maar ook aan barrées. Je leert meespelen met de liedjes die jij kent! Zoals Acda en de Munnik, Adele en Kings of Leon, geen saaie oude liedjes als ‘Happy Birthday’ of iets dergelijks. Naast de 22 videolessen krijg jij ook nog een heleboel bonussen!

Leer gitaar spelen in 22 lessen

Bij deze cursus krijg jij persoonlijke begeleiding en heb je levenslang toegang tot alle stof, je hoeft dus nooit nog een betaling te voldoen om te verlengen.

In het eerste deel van de cursus begin jij met alle technische aspecten van een gitaar en alle basis aspecten. Hoe vervang je de snaren? Hoe kun je je gitaar goed stemmen? Je leert de maat houden of je houding tijdens het spelen.

In het tweede deel ga jij beginnen met de akkoorden! Door veel met bekende, en leuke, liedjes mee te spelen boek jij al snel vooruitgang!

En in het derde deel ga je echt aan de slag met liedjes spelen en al je kennis toepassen in de praktijk!

Waar wij ook heel erg over te spreken zijn, is dat alle lessen te volgen zijn op verschillende apparaten. Op je tablet, laptop of op je smartphone! Zo zit je niet onhandig met je gitaar naast het computerscherm om alles een beetje te kunnen volgen. Je kunt gewoon lekker op je gemak in de woonkamer zitten met je laptop of telefoon. Of lekker buiten in de tuin oefenen met je tablet!

Leer-gitaar-spelen-in-22-lessen-op-ieder-apparaat

Bonussen

Om het allemaal nog leuker te krijgen, krijg jij heel veel bonussen na aanschaf van de cursus! Dit zijn hele leuke aanvullingen op het cursusprogramma en een goede manier om extra gemotiveerd te worden en gewoon door te blijven gaan tot jij echt gitaar kunt spelen!

Community

Jij krijgt toegang tot een geheime Facebook groep met nog vele meer cursisten die ook, misschien, net begonnen zijn of al iets verder zijn. Hier kun jij veel inspiratie op doen en heel veel leren van anderen! Ook als jij een vraag hebt of als iets niet lekker wilt lukken dan kun jij je vraag in de groep gooien en zullen de medecursisten je met liefde verder helpen.

Video vragen

Jij krijgt de mogelijkheid om video vragen te stellen. Wij vinden dit een heel waardevolle aanvulling om twee redenen. Ten eerste is het natuurlijk veel makkelijker als je kunt laten zien waar jij tegenaan loopt tijdens het spelen dan dat je het helemaal uit moet gaan typen en hopen dat iemand anders het maar begrijpt. Maar onze tweede reden vinden wij eigenlijk nog veel belangrijker!

Als jij van plan bent om ooit voor een groot publiek te gaan spelen maar het lijkt je nu allemaal nog wel heel erg eng, dan is een video van jezelf opnemen een perfecte tussenstap om te nemen! Vaak is het al spannend om een video op te nemen, maar wel minder dan voor een publiek spelen. Maar door dit te oefenen krijg jij steeds minder angsten en ga je het misschien zelfs wel leuk vinden!

Mp3 audiobestanden

Je krijgt een uitgebreide bijlage met verschillende audio bestanden. Dit zijn meespeel bestanden, wanneer jij de akkoorden dus een beetje onder de knie hebt kun jij lekker mee spelen met de muziek! Zo krijg je al een beetje een gevoel hoe het is om in een band te spelen.

Opleidplan

In het opleidplan wordt met jou stap voor stap alles doorlopen om goed gitaar te kunnen spelen!

Gitaarakkoordenboek

Ga jij nou echt heel hard en heb jij tijd over iedere week omdat je de lessen al onder de knie hebt? Dan heb je nog een compleet en uitgebreid gitaarakkoordenboek. Met dit boek kun jij zelf aan de slag om nieuwe akkoorden te oefenen en uit te proberen. Zo hoef je niet per se te wachten tot de volgende les. Tevens is het ook een heel handig naslagwerk voor na de cursus. Ben jij vergeten hoe een akkoord gaat? Dan zoek je het gemakkelijk op in het boek.

Kampvuur event

Jaarlijks organiseert Koen een kampvuur event voor zijn cursisten! Dit is dus jouw moment om te schijnen! Laat iedereen zien en horen hoe goed jij al kunt spelen dankzij de cursus ‘Leer gitaar spelen in 22 lessen’. Tijdens dit event kan iedereen lekker spelen, luisteren en leren van/naar de ander. Het is hartstikke gezellig en een super leuke aanvulling op de cursus. Hiermee is het echt helemaal compleet!

Kampvuur-event

De prijs van Leer gitaar spelen in 22 lessen

Voor deze hele cursus, inclusief de bonussen, betaal je €77,00. Dat stelt echt helemaal niets voor! Als je je bedenkt dat een gemiddelde gitaarles van een instructeur tussen de €30,00 en de €40,00 per uur liggen dan vallen de kosten voor deze cursus echt ontzettend mee!

Vaak zijn offline gitaarlessen ook maar sessies van 20 of 30 minuten en maar 1x in de week of eens in de twee weken. Je krijgt veel meer waarde voor je geld als je deze online cursus volgt! Behalve de lage prijs, kennen wij geen enkele andere gitaar instructeur die een kampvuur event organiseert voor zijn leerlingen, dat vinden wij ook een heel leuke en waardevolle aanvulling.

Al met al krijg je veel meer voor je geld en ben je echt een stuk goedkoper uit als jij deze online cursus gaat volgen dan wanneer je 1 op 1 lessen gaat nemen!

niet goed geld terug

Jij bent begonnen met de cursus ‘Leer gitaar spelen in 22 lessen’ maar het is toch niet helemaal jouw ding. Dat kan, niet iedereen vindt gitaar spelen leuk en voor sommigen onder ons kan het nou eenmaal niet snel genoeg gaan. Dan kun jij gebruik maken van de 30 dagen niet goed, geld terug garantie. Hierdoor heb je het toch kunnen proberen, niet geschoten is altijd mis, en kun je je geld weer terugkrijgen als toch blijkt dat gitaar spelen niet voor jou is weggelegd. Je loopt dus geen enkel risico!

De ervaringen van de klanten

Op internet zul je alleen maar positieve reacties vinden wat betreft deze cursus! Dat kan ook haast niet anders, je leert gitaar spelen voor een prikkie en het is van goede kwaliteit! Behalve dat krijg je enorm veel waar voor je geld, met alle bonussen erbij, en als jij bereid bent om er zelf energie en tijd in te steken dan ga je hele mooie vooruitgang boeken!

Hieronder vind jij een paar reviews die in onze mening de spijker op de kop slaan!

Leer-gitaar-spelen-in-22-lessen-ervaring-1
Leer-gitaar-spelen-in-22-lessen-ervaring-2
Leer-gitaar-spelen-in-22-lessen-ervaring-3
Leer-gitaar-spelen-in-22-lessen-ervaring-4

Conclusie over Leer gitaar spelen in 22 lessen

Wij zijn bijzonder te spreken over deze cursus! We zijn niet bepaald muzikaal aangelegd maar we vonden het heel erg leuk om te doen en we hebben erg veel geleerd! De lessen worden duidelijk uitgelegd en zijn professioneel opgenomen. Voor de super lage prijs van €77,00 leer jij echt gitaar spelen op de juiste manier. Niet eerst zelf aanklooien en verkeerde gewoontes aanleren, nee je leert het echt op de goede manier vanaf punt 1.

In het begin waren wij wat sceptisch over deze online cursus, het is vaak toch lastig om de boodschap duidelijk over te brengen via video’s. Vaak loop je tegen beperkingen of onduidelijkheden aan. Maar Koen en zijn cursus hebben onze twijfels helemaal weggenomen. Dankzij zijn duidelijke video’s hadden wij eigenlijk maar weinig vragen. Mocht jij toch ergens tegenaan lopen dan kun je je vragen altijd bij Koen of bij de community kwijt!

Muziek maken is een krachtige manier van zelfexpressie en het is een super leuke hobby! Wij raden iedereen, die wil beginnen met gitaar spelen, daarom ook om het meteen goed te doen en te starten met ‘Leer gitaar spelen in 22 lessen’ van Koen Snoek!

Heb jij een product wat je gereviewd wilt hebben? Neem contact met ons op via Review Insturen.